Články

Můžete si vybrat z různých podkategorií: TipyTekutiny, Pitný režim, Zajímavosti, Recepty, Do kuchyně, Bylinky

Seriály článku: Jak vybírat, Kulinární úpravy, Živiny

Podle ročního období: Zima, Jaro

Speciální: Pro těhotné, Pro kojící maminky, Domácí lékař

KavárnaMotivaceInstrukce

Ten název zní možná hrozivě. Ale pomůže Vám, lépe si uvědomit, čemu se chcete vyhnout. 
Je to seznam potravin, které nechcete jíst.

Po tomto článku si třeba sepíšete seznam na ledničku, co už do ní nikdy nedáte smiley.

K českému cestování dost často konzervy prostě patří. 
No ale jistě taky víte, že většina druhů pro naše zdraví není velká "výhra".

Přesto nějaké si klidně vzít s sebou můžete - jen je třeba bedlivě sledovat pár věcí. Co hledat? To Vám poradí další článek ze seriálu JAK VYBÍRAT...

 

Lilek patří mezi trošku opomíjenou zeleninou v našem českém jídelníčku, ale je to výborná zelenina pro hubnoucí a navíc dodává významné živiny.
Je například bohatý na vitamín C, kyselinu listovou, niacin (vitamín B3), draslík, fosfor, hořčík a vápník.

Díky silným diuretickým a digestivním vlastnostem, lilek významně zvyšuje účinek změny stravování

A je toho ještě mnohem víc, co Vám ráda o tomto druhu zeleniny napíšu.

Vitamínu K vděčíme za správnou srážlivost krve.
Jaké jsou jeho zdroje?

Vitamín E chrání náš organismus před škodlivými vlivy vnějšího prostředí. Je to nejdůležitější antioxidant, který je rozpustný v tucích.  

A jak můžeme podpořit jeho boj?

Pod pojem vitamín D označujeme skupinu sloučenin, která je nezbytná pro minerální rovnováhu v organismu, což má vliv na křehkost našich kostí.

A nejen nich...

Tento vitamín se v přírodě vyskytuje ve dvou formách - jako retinol, který se nachází pouze v živočišných zdrojích a dále ve formě karotenoidů (provitamínů vitaminu A), z nichž nejvýznamnější je beta-karoten. 

Vitamín A je také důležitý pro dobré vidění, takže Vás v jeho souvislosti napadlo jistě lidové pořekadlo: "Mrkev je dobrá na oči." Je to pravda nebo mýtus?

Tak dnes se vrhneme na představení vitamínu rozpustných v tucích.
Patří mezi ně vitamín A (a provitamin A beta-karoten), dále vitamín D, EK.

Obáváte se každého vyjití ven v plavkách? 
Nelíbí se Vám Vaše zakulacené bříško nebo zadeček?

Možná máte pár zlozvyků, které Vám k tomu dopomohly.
Nebojte se, dá se jim čelit a omezit je.

Nevíte jak? Ráda Vám s tím pomohu.

Kdo by si v létě nedal nějaké to osvěžení v podobě zmrzliny nebo nanuka. 
Nemusíte se trápit, vhodnou mraženou lahůdku si totiž můžete občas dopřát i při hubnutí. Ale záleží na druhu.
Jak ale ten správný druh vybrat?  Aby to nebyla kalorická bomba?

V tom Vám poradí náš zmrlý díl seriálu JAK VYBÍRAT...

Stránky

Přihlásit se k odběru RSS - Články