Motivace

Než začnete: Nalaďte se a buďte úspěšní...
Je pár snadných rad, které Vám pomohou k lepším výsledkům.

Pojďte vyzkoušet 5 + 1 snadných rad ...

Určitě to znáte. Ráno se probudíte a připadáte si tak nějak tlustě. Cítíte se jako balón, jen odletět a máte pocit, že to tak nějak všichni na Vás poznají. 

Jak ale tento den přežít? A necítit se špatně? Pár triků na to máme wink...wink

K tomu, abyste mohla/mohl zdravě a efektivně hubnout a svou váhu si udržet, potřebujete v první řadě hlídat sama/sám sebe

To za Vás nikdo jiný neudělá. Vaše okolí Vám může pomoci, ale všechna přísnost zůstává stejně na Vás.

Jak si přísnost udržet? Jak si nepovolovat až moc? Máme pro Vás 10 účinných pravidel...

"Tloušťka" je mnohem víc než fyzický vzhled, je možné i "tlustě myslet" a to chce změnu.

Jak ale změnit své myšlení na ŠTÍHLÉ? Nebojte se, poradíme Vám.

Tento článek Vám v tom udělá jasno.

Občas nás každého přepadne "nepodporující myšlenka". 
Je Vám povědomá třeba myšlenka: Mám velký zadek, nikomu se nelíbím?
Každý z nás má své podkopávače sebevědomí jiné. My jsme našli 10 nejčastějších.

Jak je ale vyhnat ze svého života? Nebo aspoň zmenšit jejich sílu? Navedeme Vás na cestu...

Máte problémy s motivací? Co takhle vytvořit si "opěrnou síť"? 
Zkuste se zamyslet nad tím, kdo Vás podpoří, bude Vás pohánět a povzbuzovat ke změně.

Podpora od lidí, jimž důvěřujete, je totiž jako proud, který Vás bude nadlehčovat a unášet k dobrým výsledkům. 

Přestože si musíte poradit na své cestě sami a dokončit ji sami, je důležité, když Vás někdo podpoří a ocení Vaše úsilí.

Často nás velmi ovlivňuje okolí, ve kterém se pohybujeme. Svádí nás na scestí od našeho hubnoucího snažení, pojďte si, ale vytvořit PROSTŘEDÍ, KDE SE NESELHÁVÁ. 
Je to klíč k naší vnější kontrole.

Když například omezíme to, jak se vystavujeme "pokušením", sami se "naprogramujeme" na větší odolnost. Tak jak na to?

Pokud nejste ochotní změnit zvyky, které Vás přivedly k nadváze, zůstanete prostě tlustí.

Zní to možná tvrdě, ale hubnutí je hlavně rozhodnutí:
"Chci něco změnit."
"Chci pro to něco udělat."

V dnešní době dostatku všeho je někdy problém s tím, že se přejídáme.

Jíme hodně z mnoha důvodů. Určitě Vás někdy Váš mozek "ponouká" k další a další porci.

Určitě ty myšlenky znáte:

  • "Jsem rozrušená. Jídlo mě uklidní."
  • "Přece se to nevyhodí."
  • "Zítra už to nebude, tak si toho dám dneska dost."
  • "Nic už v mém životě nemá cenu, tak se aspoň dobře najím."
  • "Zajím svůj pocit samoty."
  • "Nudím se, tak si dám něco dobrého."
  • "K televizi by se hodilo něco přikusovat."

A jak se s tím poprat? Když budete vědět jak, jistě to zvládnete.

Ten název zní možná hrozivě. Ale pomůže Vám, lépe si uvědomit, čemu se chcete vyhnout. 
Je to seznam potravin, které nechcete jíst.

Po tomto článku si třeba sepíšete seznam na ledničku, co už do ní nikdy nedáte smiley.

Stránky

Přihlásit se k odběru RSS - Motivace