Pro kojící maminky

Chcete si obléct své „předporodní“ oblečení?
Chcete podpořit redukci své hmotnosti pohybem?

Kromě zdravého jídelníčku byste do svého programu měly postupně zařadit i pravidelný pohyb. 

Tvorbu mateřského mléka můžete podpořit přírodní cestou.
Mohou pomoci čaje podporující laktaci, na trhu je jich mnoho.
Vždy je ale lepší poradit se se svým lékařem, protože některé bylinky nejsou v době kojení vhodné. 

Máte po porodu pár kilo navíc? 
Nevěště hlavu, vše se dá „zachránit“.

Je snadné spolehnout se na některou z „osvědčených diet“, ale jaká jsou jejich rizika? Více se dozvíte v tomto článku...

Nákazy z potravin mohou dost znepříjemnit život nám všem, protože jsou to onemocnění, která postihují především zažívací trakt člověka, proto se také nejčastěji projevují průjmem a zvracením. Některé z nich ale  mohou  mít i nepříjemné a dlouhodobé následky. Jejich příčinou jsou infekce vyvolané různými mikroorganismy – viry, bakteriemi i parazity. My se zaměříme na 4 z nich.

Dnes už legislativa jako v dřívějších dobách nepřikazuje uvádět označení výrobků, že „nejsou vhodné pro těhotné ženy a děti do 3 let.“ 
Takže je na Vás, zda si tyto údaje zjistíte a vyřadíte takovéto nevhodné potraviny z jídelníčku.

Těhotné a kojící ženy jsou náchylnější k různým onemocněním jako jsou například gastrointestinální infekce jako listerióza nebo salmonelóza, ale i mnoho dalších.
Tím, že se některým druhům potravin vyhnete, omezíte riziko nákazy a nepříjemných komplikací.

Kávoviny jsou náhražky kávy, avšak obvykle bez obsahu kofeinu. Běžnými náhražkami kávy jsou nápoje z praženého obilí.

Neumíte si bez kávy den představit?
Není třeba se jí úplně vzdát ale...

Pitný režim je v období kojení opravdu hodně důležitý. Je naprosto nezbytné, aby kojící maminka denně vypila minimálně 2,5 - 3 l tekutin.
Jaké zásady platí pro pitný režim v tomto krásném období?

Přihlásit se k odběru RSS - Pro kojící maminky