Tipy

Tak nenápadné látky, rostlinky nebo organismy a dokážou "dělat zázraky". 

Jak nám může pomoci třeba kurkuma, vláknina, ženšen nebo takové kvasnice?

Budete překvapení...

Večeře je mnohdy jediným jídlem, na které máme během dne čas.

Jak ale zvolit nějakou lehčí variantu? Zároveň ale aby jste se po ní neprobudili v noci hlady?
Není problém dáme Vám pár jednoduchých tipů a triků jak připravit chutnou a zdravou večeři! 

Září se nám rychle blíží, proto dnešní článek věnujeme zdravým svačinkám. 

Jak vymyslet zdravé a zároveň dobré svačinky? 

Staňte se svačinovou kouzelnicí/kouzelníkem...

Znáte to: přijdete z práce, unavení a hladoví. A večeře v nedohlednu.
Ideální čas na odpolední svačinku, které zařídí, že nebude večeře největším jídlem Vašeho dne. 

Co si na takovou odpolední svačinku zakousnout?

Často máme pocit, že dobré jídlo nás vytrhne ze stresu, zklamání nebo nudy, ale co to udělat jinak?

Mámu pro Vás 50 způsobů, jak se cítit fajn i bez jídla.

Určitě nás čeká ještě pár teplých dní, kdy je ideální vyrazit k vodě. Ale co si s sebou zdravého přibalit?

Spolehněte se proto raději na vlastní zdravé zásoby než na grilovanou klobásku z kiosku.

Zná to skoro každý. Občas nás večer začne „honit mlsná“ tak, že hledáme v ledničce cokoliv a splácáme na co přijdeme. Potom kromě nadbytečných kil pak často zápasíme s výčitkami svědomí a beznadějí, že veškeré snažení „nemá cenu“.
 

Jak tedy noční záchvatům mlsání nejlépe čelit?

Hlavní otázkou je: Jde vůbec nahradit oblíbené dobroty - "kalorické bomby", které máte tak rádi zdravými variantami? 
ANO, ale bohužel jen částečně a ještě s přimhouřením oka.

Když se snažíte žít zdravěji a třeba redukovat i nějaké to kilo, nemusíte strádat úplně.

Jak nahradit třeba hranolky, dortíky nebo chipsy?

Jaro je ideálním obdobím na vyzkoušení klíčení.
Přiznám se, že i já ho budu s Vámi teď prakticky zkoušet poprvé.
Jak správně začít a jaké jsou výhody konzumace klíčků se dočtete v dnešním článku.

Po zimě je potřeba doplnit čerstvé vitamíny, abychom tak snadno nepodléhali jarní únavě a nachlazením.

Jak na to?

Stránky

Přihlásit se k odběru RSS - Tipy