Články

Můžete si vybrat z různých podkategorií: TipyTekutiny, Pitný režim, Zajímavosti, Recepty, Do kuchyně, Bylinky

Seriály článku: Jak vybírat, Kulinární úpravy, Živiny

Podle ročního období: Zima, Jaro

Speciální: Pro těhotné, Pro kojící maminky, Domácí lékař

KavárnaMotivaceInstrukce

Sušené ovoce je oblíbenou pochoutkou řady lidí.
Doporučuje se například jako náhrada za klasické „nezdravé” sladkosti.
Ale...

Možná se neorientujete v názvech marmeláda, džem nebo třeba ovocná směs.

Jak vybrat opravdu KVALITNÍ DŽEM Z OVOCE? A ne jen hromadu cukru s příchutí ovoce? Dáme Vám pár rad, jak se v regálu se skleničkami s obrázky šťavnatého ovoce vyznat.

Určitě si všichni vzpomenete na charakteristickou červenofialovou zeleninu, kterou nás krmili už v mateřské školce.  
Ale proč je právě tato zelenina tak zdraví prospěšná? Mimo jiné je červená řepa proslavená jako zásobárna přírodních látek, které brání vzniku rakoviny. Patří také na seznam deseti druhů zeleniny, které jsou nejbohatší na antioxidanty, a tím náš výčet rozhodně nekončí…

Bílkoviny jsou jednou ze základních složek potravy.

V lidském těle zastávají obrovskou řadu funkcí.
Jaké jsou nejvýznamnější zdroje? A kolik jich zkonzumovat?
Na toto a mnohem více Vám odpoví náš první článek ze seriálu ŽIVINY.

Určitě víte, že ovoce do zdravého pestrého jídelníčku patří. 
Proč? 
Dodává našemu tělu mimo jiné mnoho vitamínů, minerálních látek,rozpustnou i nerozpustnou vlákninu. 

Na našem trhu najdeme mnoho rozličných druhů ovoce.
Ale jak je správně nakoupit...

Špenát je naše nejcennější listová zelenina.
Navzdory tomu, že není tak výborným zdrojem železa, jak se po dlouhá léta myslelo, obsahuje celou řadu jiných vysoce ceněných látek.

V této v drobné rostlince najdeme mnoho vitaminů a minerálů potřebných pro lidský organizmus a jeho „nakopnutí“ nejen po zimě.
Navíc její vypěstování zvládne opravdu každý.

Chcete si obléct své „předporodní“ oblečení?
Chcete podpořit redukci své hmotnosti pohybem?

Kromě zdravého jídelníčku byste do svého programu měly postupně zařadit i pravidelný pohyb. 

http://match.adsrvr.org/track/cmf/generic?ttd_pid=admeta-uk&ttd_tpi=1http://match.adsrvr.org/track/cmf/generic?ttd_pid=admeta-uk&ttd_tpi=1Zelenina má vysokou biologickou hodnotu a nízkou energetickou hodnotu. 
Můžeme si ji cenit hlavně díky vysokému obsahu vody, pro obsah důležité vlákniny nebo jako zdroje významných vitamínů a minerálních látek.

Jak ale využít těchto výhod na maximum? ... Dobrým nákupem čerstvé a zralé zeleniny.

Tvorbu mateřského mléka můžete podpořit přírodní cestou.
Mohou pomoci čaje podporující laktaci, na trhu je jich mnoho.
Vždy je ale lepší poradit se se svým lékařem, protože některé bylinky nejsou v době kojení vhodné. 

Stránky

Přihlásit se k odběru RSS - Články