Jak vybírat

Není džus jako džus...

Jaký je rozdíl mezi džusem z koncentrátu, přírodní šťávou nebo třeba nektarem? Rozdíly jsou velké jak pro zdraví tak i pro Vaši peněženku...

V článku najdete i malý "džusový slovníček" a odteď už budete v ovocných nápojích expert.

Jak je to s limonádami a ochucenými minerálními vodami

Dá se vůbec vybrat nějaký aspoň maličko přijatelný druhwink?

Kupujete balenou vodu?
Je těžké orientovat se v pojmech STOLNÍ, MINERÁLNÍ nebo PRAMENITÁ VODA, že. 

Rádi Vám tyto pojmy objasníme...

Náš naplánovaný článek o medu nemohl přijít ve vhodnější dobu - právě se u většiny včelařů začíná stáčet první letošní med.

Není ale med jako med a vyplatí se vědět, jak jej vybírat. Pojďte si přečíst pár včelařských rad.

Máte rádi KEČUP, HOŘČICI nebo třeba DRESING z lahvičky?
Možná jste zaslechli o kečupech, které mají s rajčaty společný asi jen ten obrázek na obalu nebo o dresincích plných oleje a "éček", kterým je lepší se vyhnout.

Jak tedy vybrat tu lepší variantu? Rádi Vám poradíme, jak se nenechat napálit.

Sušené ovoce je oblíbenou pochoutkou řady lidí.
Doporučuje se například jako náhrada za klasické „nezdravé” sladkosti.
Ale...

Možná se neorientujete v názvech marmeláda, džem nebo třeba ovocná směs.

Jak vybrat opravdu KVALITNÍ DŽEM Z OVOCE? A ne jen hromadu cukru s příchutí ovoce? Dáme Vám pár rad, jak se v regálu se skleničkami s obrázky šťavnatého ovoce vyznat.

Určitě víte, že ovoce do zdravého pestrého jídelníčku patří. 
Proč? 
Dodává našemu tělu mimo jiné mnoho vitamínů, minerálních látek,rozpustnou i nerozpustnou vlákninu. 

Na našem trhu najdeme mnoho rozličných druhů ovoce.
Ale jak je správně nakoupit...

http://match.adsrvr.org/track/cmf/generic?ttd_pid=admeta-uk&ttd_tpi=1http://match.adsrvr.org/track/cmf/generic?ttd_pid=admeta-uk&ttd_tpi=1Zelenina má vysokou biologickou hodnotu a nízkou energetickou hodnotu. 
Můžeme si ji cenit hlavně díky vysokému obsahu vody, pro obsah důležité vlákniny nebo jako zdroje významných vitamínů a minerálních látek.

Jak ale využít těchto výhod na maximum? ... Dobrým nákupem čerstvé a zralé zeleniny.

Těstoviny jsou dnes velmi oblíbeným jídlem nebo přílohou.
Někteří lidé redukující svou váhu se jim ve strachu o narůstající hmotnost vyhýbají, protože „po těstovinách se přibírá“, pokud správně vyberete a neporušíte při jejich přípravě zásady zdravého stravování, jsou těstoviny naopak 
vítanou součástí pestrého jídelníčku.

Stránky

Přihlásit se k odběru RSS - Jak vybírat