Články

Můžete si vybrat z různých podkategorií: TipyTekutiny, Pitný režim, Zajímavosti, Recepty, Do kuchyně, Bylinky

Seriály článku: Jak vybírat, Kulinární úpravy, Živiny

Podle ročního období: Zima, Jaro

Speciální: Pro těhotné, Pro kojící maminky, Domácí lékař

KavárnaMotivaceInstrukce

Tempeh, tofu, sójové nudličky, šmakoun, seitan nebo robi "maso" - vyznáte se v jejich nabídce?

Všechny tyto "náhrady masa" zaplnily obchody se zdravou výživou i některé regály supermarketů. Ale víte, jak jsou vyráběny a na co je použít?

Máte problémy s motivací? Co takhle vytvořit si "opěrnou síť"? 
Zkuste se zamyslet nad tím, kdo Vás podpoří, bude Vás pohánět a povzbuzovat ke změně.

Podpora od lidí, jimž důvěřujete, je totiž jako proud, který Vás bude nadlehčovat a unášet k dobrým výsledkům. 

Přestože si musíte poradit na své cestě sami a dokončit ji sami, je důležité, když Vás někdo podpoří a ocení Vaše úsilí.

Svačiny jsou výborným pomocníkem při boji s hladem.

Stačí maličké porce něčeho k zakousnutí a ubráníte se večernímu mlsání. A výhod je mnohem víc...

S bylinkami se dají dělat doslova zázraky.

Hodí se skoro všude a mají i pozitivní vlivy na naše zdraví. Třeba Vás překvapí nějaké zajímavosti z voňavého bylinkového světa...

Často nás velmi ovlivňuje okolí, ve kterém se pohybujeme. Svádí nás na scestí od našeho hubnoucího snažení, pojďte si, ale vytvořit PROSTŘEDÍ, KDE SE NESELHÁVÁ. 
Je to klíč k naší vnější kontrole.

Když například omezíme to, jak se vystavujeme "pokušením", sami se "naprogramujeme" na větší odolnost. Tak jak na to?

Snídaně je start nového dne. Jak správně své tělo nastartovat? Jak mu dolít kvalitní palivo?

Představíme Vám pár jednoduchých rad, se kterými snídani zvládnete rychle a zdravě a nebude už důvod ji vynechat.

Rýže je jednou z nejdéle pěstovaných obilovin světa.

Podle technologické úpravy rozlišujeme mnoho druhů. Jak se mezi nimi zorientovat, poradí tento článek.

Existují potraviny, které mají „špatnou pověst“ a dlouhou dobu nám bylo do hlav vtloukáno, že jsou to ty nejhorší. Že jedině ty můžeme vinit za své kilogramy navíc.

A které to jsou? Co třeba máslo, vejce, pečivo nebo brambory. Slyšeli jste určitě mnoho o tom, jak nám škodí.

Myslím, ale že to tak hrozné není a měli bychom jim „dát druhou šanci“. Co Vy na to?

Pokud nejste ochotní změnit zvyky, které Vás přivedly k nadváze, zůstanete prostě tlustí.

Zní to možná tvrdě, ale hubnutí je hlavně rozhodnutí:
"Chci něco změnit."
"Chci pro to něco udělat."

Ještě jsme Vám neporadili JAK VYBRAT mleté maso. 

Tak honem do toho, protože není "mleté" jako "mleté maso".

Stránky

Přihlásit se k odběru RSS - Články