Články

Můžete si vybrat z různých podkategorií: TipyTekutiny, Pitný režim, Zajímavosti, Recepty, Do kuchyně, Bylinky

Seriály článku: Jak vybírat, Kulinární úpravy, Živiny

Podle ročního období: Zima, Jaro

Speciální: Pro těhotné, Pro kojící maminky, Domácí lékař

KavárnaMotivaceInstrukce

Často nás velmi ovlivňuje okolí, ve kterém se pohybujeme. Svádí nás na scestí od našeho hubnoucího snažení, pojďte si, ale vytvořit PROSTŘEDÍ, KDE SE NESELHÁVÁ. 
Je to klíč k naší vnější kontrole.

Když například omezíme to, jak se vystavujeme "pokušením", sami se "naprogramujeme" na větší odolnost. Tak jak na to?

Snídaně je start nového dne. Jak správně své tělo nastartovat? Jak mu dolít kvalitní palivo?

Představíme Vám pár jednoduchých rad, se kterými snídani zvládnete rychle a zdravě a nebude už důvod ji vynechat.

Rýže je jednou z nejdéle pěstovaných obilovin světa.

Podle technologické úpravy rozlišujeme mnoho druhů. Jak se mezi nimi zorientovat, poradí tento článek.

Existují potraviny, které mají „špatnou pověst“ a dlouhou dobu nám bylo do hlav vtloukáno, že jsou to ty nejhorší. Že jedině ty můžeme vinit za své kilogramy navíc.

A které to jsou? Co třeba máslo, vejce, pečivo nebo brambory. Slyšeli jste určitě mnoho o tom, jak nám škodí.

Myslím, ale že to tak hrozné není a měli bychom jim „dát druhou šanci“. Co Vy na to?

Pokud nejste ochotní změnit zvyky, které Vás přivedly k nadváze, zůstanete prostě tlustí.

Zní to možná tvrdě, ale hubnutí je hlavně rozhodnutí:
"Chci něco změnit."
"Chci pro to něco udělat."

Ještě jsme Vám neporadili JAK VYBRAT mleté maso. 

Tak honem do toho, protože není "mleté" jako "mleté maso".

Když už ne přes rok, tak aspoň při dovolené si každý z nás rád zajde na něco dobrého do restaurace.
Jak ale vybrat, aby bylo lákavé jídlo i zdravé? Dávno neplatí, že každé zdravé jídlo není chuťově dobré.

Máme pro Vás 14 tipů, jak si v restauraci zdravě pochutnat.

V dnešní době dostatku všeho je někdy problém s tím, že se přejídáme.

Jíme hodně z mnoha důvodů. Určitě Vás někdy Váš mozek "ponouká" k další a další porci.

Určitě ty myšlenky znáte:

  • "Jsem rozrušená. Jídlo mě uklidní."
  • "Přece se to nevyhodí."
  • "Zítra už to nebude, tak si toho dám dneska dost."
  • "Nic už v mém životě nemá cenu, tak se aspoň dobře najím."
  • "Zajím svůj pocit samoty."
  • "Nudím se, tak si dám něco dobrého."
  • "K televizi by se hodilo něco přikusovat."

A jak se s tím poprat? Když budete vědět jak, jistě to zvládnete.

Další surovinou, na kterou bychom málem zapomněli je KOŘENÍ.
Dobré důvody proč používat koření - zrovna teď mě jich 10 napadá.

Třeba takové lákavé letní grilování se bez něj určitě neobejde.

Určitě nás čeká ještě pár teplých dní, kdy je ideální vyrazit k vodě. Ale co si s sebou zdravého přibalit?

Spolehněte se proto raději na vlastní zdravé zásoby než na grilovanou klobásku z kiosku.

Stránky

Přihlásit se k odběru RSS - Články