Tekutiny

Včera čaj a dnes káva.

Při redukčním režimu byste si měli dopřát KÁVU spíše za odměnu.

Ale jak vybrat ten vhodný a kvalitní druh, když nabídka je tak velká?
Nebojte se, poradíme Vám.

Dne začneme nad šálkem čaje a zítra si dáme kávu. 
Jejich nabídka je obrovská.
Vyznáte se v jejich nabídce?
A víte jaké jsou výhody pití čaje pro Vaše zdraví?

A tyto otázky a ještě mnohem víc odpoví náš další díl seriálu JAK VYBÍRAT...

Z čeho by se měl skládat poctivý sirup nebo jak se u nás říká "šťáva"?
Poradíme Vám, jak nakoupit tak, abychom si domů nepřinesli jen ve vodě rozpuštěný cukr, lákavě obarvený a navoněný s lákavým obrázkem ovoce na obalu, které obsah vůbec nepřipomíná.

Není džus jako džus...

Jaký je rozdíl mezi džusem z koncentrátu, přírodní šťávou nebo třeba nektarem? Rozdíly jsou velké jak pro zdraví tak i pro Vaši peněženku...

V článku najdete i malý "džusový slovníček" a odteď už budete v ovocných nápojích expert.

Jak je to s limonádami a ochucenými minerálními vodami

Dá se vůbec vybrat nějaký aspoň maličko přijatelný druhwink?

Kupujete balenou vodu?
Je těžké orientovat se v pojmech STOLNÍ, MINERÁLNÍ nebo PRAMENITÁ VODA, že. 

Rádi Vám tyto pojmy objasníme...

Smoothie lze zařadit jako výborné zpestření zdravého životního stylu, kdy si můžete vychutnat spoustu ovoce v jedné skleničce.
Navíc Vás zásobí celou řadou vitamínů, minerálních látek, enzymů a vlákniny….

Mléko je bohatým zdrojem plnohodnotných bílkovin, jódu, vitaminu D, A i B a samozřejmě vápníku.

Víte, ale jak si mezi mnoha druhy vybrat?

Tápete v nabídce ZAKYSANÝCH MLÉČNÝCH VÝROBKŮ jiných než jogurty?
Nevíte jaký je rozdíl mezi kefírem a acidofilním mlékem? Po přečtení tohoto článku si v této nabídce budete jistější. 

Přihlásit se k odběru RSS - Tekutiny