Články

Můžete si vybrat z různých podkategorií: TipyTekutiny, Pitný režim, Zajímavosti, Recepty, Do kuchyně, Bylinky

Seriály článku: Jak vybírat, Kulinární úpravy, Živiny

Podle ročního období: Zima, Jaro

Speciální: Pro těhotné, Pro kojící maminky, Domácí lékař

KavárnaMotivaceInstrukce

 

Slýcháme to skoro pořád: "Omezte příjem nasycených mastných kyselin."

Ale jaké potraviny konkrétně omezit? 
Čemu se vyhnout a proč?
Jaké negativní účinky mají tyto součásti tuků na naše zdraví?

Kupujete balenou vodu?
Je těžké orientovat se v pojmech STOLNÍ, MINERÁLNÍ nebo PRAMENITÁ VODA, že. 

Rádi Vám tyto pojmy objasníme...

Hledáte další nápady, jak uvařit večeři a ušpinit při tom minimum nádobí
nestrávit hodiny u plotny
Ideální řešení - Večeře z jednoho hrnce. 
Vybrali jsme pro Vás pár jednoduchých zdravých receptů, které budou za chvilku hotové...

V minulém díle jsme se zaměřili na jednoduché sacharidya teď "jsou na řadě" složené neboli komplexní sacharidy.

Tyto látky jsou tvořeny mnoha molekulami monosacharidů. Nejvýznamnějším představitelem polysacharidů je škrob.

Náš naplánovaný článek o medu nemohl přijít ve vhodnější dobu - právě se u většiny včelařů začíná stáčet první letošní med.

Není ale med jako med a vyplatí se vědět, jak jej vybírat. Pojďte si přečíst pár včelařských rad.

Právě vrcholí CHŘESTOVÁ SEZÓNA, takže je ideální čas chřest aspoň teď vyzkoušet. Jednou za rok ho ochutnat.

Kromě své jedinečné chutii jiná pozitiva...

Chřest je někdy - díky svému vysokému obsahu vitamínů, minerálů, stopových prvků a jejich vzájemnou kombinaci –  označován za elixír zdraví a mládí.

Pro tyto látky platí označení CUKRY, které je pro některé synonymem názvu SACHARIDY...a to je špatně, pojďme si to tedy v tomto článku vyjasnit a dozvědět se, proč právě jednoduché sacharidy jsou v naší běžné stravě takovým problémem a proč je třeba je redukovat jejich množství.

Máte rádi KEČUP, HOŘČICI nebo třeba DRESING z lahvičky?
Možná jste zaslechli o kečupech, které mají s rajčaty společný asi jen ten obrázek na obalu nebo o dresincích plných oleje a "éček", kterým je lepší se vyhnout.

Jak tedy vybrat tu lepší variantu? Rádi Vám poradíme, jak se nenechat napálit.

Otruby jsou obalové části zrna.

Jsou to vlastně jakési odpadní produkty z mlýna, ale jsou doslova plné minerálních látek, bílkovin a hlavně prospěsné vlákniny. Navíc mají nízkou kalorickou hodnotu a pomáhají snižování váhy.

Sacharidy jsou další základní složkou stravy. 

Jsou pro náš organizmus hlavním zdrojem energie. 
Jak je dělíme? 
Které hlavně přijímat? To se dozvíte v dnešním článku...

Stránky

Přihlásit se k odběru RSS - Články