Články

Můžete si vybrat z různých podkategorií: TipyTekutiny, Pitný režim, Zajímavosti, Recepty, Do kuchyně, Bylinky

Seriály článku: Jak vybírat, Kulinární úpravy, Živiny

Podle ročního období: Zima, Jaro

Speciální: Pro těhotné, Pro kojící maminky, Domácí lékař

KavárnaMotivaceInstrukce

Jarní, hlavně ranné rostlinky, mají velkou sílu a mnoho účinků. Tyto nenápadné rostliny obsahují pro náš organismus velice cenné látky, které podporují neutralizaci a vylučování odpadních produktů metabolismu a toxinů pocházejících ze zevního prostředí. Příroda nám po zimě nabízí to nejlepší, co pro naše tělo má.
Které Vám po zimě pročistí organismus a pomohou od drobných neduhů?

Jaro je běžně obdobím očisty a detoxikace našeho těla.
Pojďme mu pomoci výběrem vhodných tekutin...

V současnosti jsou dýňová semínka jedna z nejvyužívanějších semínek ve výživě.
A proč?
Mají řadu pozitivních účinků na naše zdraví...

Nákazy z potravin mohou dost znepříjemnit život nám všem, protože jsou to onemocnění, která postihují především zažívací trakt člověka, proto se také nejčastěji projevují průjmem a zvracením. Některé z nich ale  mohou  mít i nepříjemné a dlouhodobé následky. Jejich příčinou jsou infekce vyvolané různými mikroorganismy – viry, bakteriemi i parazity. My se zaměříme na 4 z nich.

Dnes už legislativa jako v dřívějších dobách nepřikazuje uvádět označení výrobků, že „nejsou vhodné pro těhotné ženy a děti do 3 let.“ 
Takže je na Vás, zda si tyto údaje zjistíte a vyřadíte takovéto nevhodné potraviny z jídelníčku.

Není müsli jako müsli, je třeba opravdu dobře vybírat.
Někdy nám totiž může müsli a snídaňové cereálie dodat mnohem více energie, než ve skutečnosti potřebujeme.
Jak je správně vybrat? Na jaké parametry se zaměřit?

Těhotné a kojící ženy jsou náchylnější k různým onemocněním jako jsou například gastrointestinální infekce jako listerióza nebo salmonelóza, ale i mnoho dalších.
Tím, že se některým druhům potravin vyhnete, omezíte riziko nákazy a nepříjemných komplikací.

Kávoviny jsou náhražky kávy, avšak obvykle bez obsahu kofeinu. Běžnými náhražkami kávy jsou nápoje z praženého obilí.

Neumíte si bez kávy den představit?
Není třeba se jí úplně vzdát ale...

Pitný režim je v období kojení opravdu hodně důležitý. Je naprosto nezbytné, aby kojící maminka denně vypila minimálně 2,5 - 3 l tekutin.
Jaké zásady platí pro pitný režim v tomto krásném období?

Stránky

Přihlásit se k odběru RSS - Články