3. den - 1. fáze

Nezapomínáte na pitný režim?

V létě dochází k velké ztrátě tekutin i pocením, proto je nutné pít opravdu hodně. Dospělý člověk by měl vypít za den cca tři litry neperlivé vody. Chuť vody si klidně můžeme osvěžit citrónem, limetkou, jahodou, mátou, fantazii je meze nekladou.

Pijete balenou vodu? Pokud se v jejich nabídce nevyznáte, máme tu pro Vás článek, který Vám pomůže: 21. díl seriálu JAK VYBÍRAT...BALENÁ VODA.

A nebo můžete pít vodu kohoutkovou. Určitě bych se jí nebála.

Pokud si chcete dopřát sklenku vína, ideální je dát si vinný střik ze suchého vína 1:1 ředěný vodou. Ale určitě ne každý densad.
 

Jistě jste poznali, že jídelníčky nejsou vůbec složité. A celý režim je snadné dodržovat.
Pokud chcete dále v hubnutí POKRAČOVAT, kupte si celých 30 jídelníčků, které jsme pro Vás sestavili.

Stačí využít tento odkaz.

Dnes najdete v jídelníčku AVOKÁDO. Víte, jak poznáte, že je zralé?

Zralé  avokádo má zvenku tmavě zelenou barvu a je měkké na dotyk. Uvnitř se nachází zelenožlutá dužina, kterou dále využíváme, a také kulatá nejedlá dřevnatá pecka. Pecku odstraníte velmi snadno lžičkou, a poté vydlabete světle zelenou dužinu.
 
Projekt: 

Autor článku

Mgr. Martina Vrbická
Obrázek uživatele Mgr. Martina Vrbická

Na tomto webu tvořím jídelníčky, články a diskuze a jsem tu pro Váspomoci Vám se zdravým jídelníčkem, a pro Vaše dotazy a podporu v nesnázích.

Ve své práci a při tvoření jídelníčků kladu hlavní důraz na používání běžně dostupných potravin, ne nějakých výživových doplňků.