2. den - 1. fáze - NOČNÍ SMĚNA

Správné stolování je při změně stravování také důležité, je pár zásad, které je dobré dodržovat, jistě tím zlepšíte své vysledky:

  • nikdy nedělejte u jídla další věci (sledování televize, čtení novin a spoustu dalšího) - mozek se na jídlo tolik nesoustředí a sníte toho více, navíc pocítíte až pozdě, že jste nasycení

  • jezte jen na vyhrazeném místě (např. jídelní stůl)

  • neuždibujte během vaření

  • dávejte si na talíř jen přesně svou porci

  • udělejte si z jídla radost ne utrpení, že musíte jíst co máte "nařízeno"

  • nedojídejte zbytky - Vím, je Vám líto to vyhodit, ale redukování přebytečných kil, bude těžší než vyhození zbytků jídla.

​Určitě to zvládnete a budete mít ze sebe radost.

 

Autor článku

Mgr. Martina Vrbická

Na tomto webu tvořím jídelníčky, články a diskuze a jsem tu pro Váspomoci Vám se zdravým jídelníčkem, a pro Vaše dotazy a podporu v nesnázích.

Ve své práci a při tvoření jídelníčků kladu hlavní důraz na používání běžně dostupných potravin, ne nějakých výživových doplňků.