10. den - 2. fáze - RANNÍ SMĚNA

Tak co už Vás začaly honit chutě?
Celý den se držíte a večer, když odpočíváte a máte "čas na jídlo". Často příjdou. Zkuste jim ale čelit.

Máme pro Vás pár rad, jak tyto pocity přelstít.

Uvědomte si, kdy tyto chutě přichází? Zda se u Vás neprojevuje "automatické jedení" - sednete si večer k televizi, je klid, odpočíváte...a máte hned chuť sáhnout po chipsech, slaných oříšcích nebo čokoládě? Co s tím? Nejdřív si uvědomte, co ve Vás toto automatické jedení spustí a pokuste se tomu vyhnout - jdete třeba na procházku ven, zaměstnejte ruce činností nebo a to je nejlepší variantasmiley sportujte, vždyť u televize klidně můžete jezdit na rotopedu nebo cvičit.

Zkuste to. Pokud vydržíte delší dobu, stane se to pro Vás stereotypem a jistě budou vidět výsledky.

Hodně štěstí v tomto snažení, jistě to zvládnete, rádi Vám s tím pomůžeme. Jsme tu pro Vás.

Autor článku

Mgr. Martina Vrbická

Na tomto webu tvořím jídelníčky, články a diskuze a jsem tu pro Váspomoci Vám se zdravým jídelníčkem, a pro Vaše dotazy a podporu v nesnázích.

Ve své práci a při tvoření jídelníčků kladu hlavní důraz na používání běžně dostupných potravin, ne nějakých výživových doplňků.