Tipy

Únavu zná každý, není ničím neobvyklým.

Musíme se s ní vypořádat tak, abychom ji zvládali.

Musíme se s ní naučit zacházet. A jak na to?

Říká se, že jíme i očima.
Pokrm, který vypadá už k na první pohled přitažlivě, v nás určitě vzbudí mnohem větší chuť, než ten nepříliš úhledně navršený na talíři. Má-li jídlo vypadat opravdu výjimečně, zkuste ho i tak naservírovat. Servírovat zajímavě upravené pokrmy není ovšem žádná „věda“.

Jak tedy „udělat z komára velblouda"?

Dnes Vám přinášíme tipy, které můžete zítra vyzkoušet a zdravě pohostit Vaši rodinu či známé. Už odzvonilo klasickým chlebíčkům z veky a majonézovému salátu. Pojďte se inspirovat a zkuste všechny mile překvapit.

Po Vánocích je třeba určitě malinko jídlo odlehčit. Ale přichází ještě Silvestr, který však nemusí být vůbec o přejídání se.

Už jsme se seznámili s pár pravidly, jak připravit vánoční cukroví zdravěji, dnes pár dní před Štědrým dnem, jsou tu rady, jak mít i vánoční jídlo trošku zdravější.
Je zbytečné ze svého jídelníčku zcela vypouštět typické vánoční pokrmy. Co by to pak bylo za Vánoce! Důležité ale je, v jakém množství a jak často tato jídla konzumujeme.
Vánoce nejsou pouze o jídle, a už vůbec nemusí být o jídle nezdravém. Přinášíme Vám tipy, jak vánoční menu odlehčit.

Správně jíte, pravidelně cvičíte a přesto ne a ne zhubnout?

Možná za to může Váš pomalejší metabolismus. Na ten má vliv celá řada faktorů, které ovlivňují, jakým způsobem bude jídlo přeměněno na energii a zda ji tělo spálí nebo uloží do zásoby jako tuk.
Australský server Cleo přinesl 15 způsobů, jak metabolismus zrychlit.

 

Nedaří se Vám hubnutí podle Vašich představ? Bojíte se jo-jo efektu?

Jedním z možných důvodů je zpomalený metabolismus. Na metabolismus  má vliv celá řada faktorů, ale mimo jiné třeba i tzv. zázračné diety – ananasová, tukožroutská polévka a mnoho dalších.

Jak tedy rozhýbat svůj metabolismus?

Nedávno jsem při nákupu v Tescu narazila na velmi užitečnou věc. Praktické dózy na potraviny. Vždycky jsem řešila, když jedu za prací na celý den, kolik sebou vlastně musím mít dóz. Nemám totiž ráda předem připravené saláty a již smíchané potraviny.

Jistě každý z Vás musí chodit nakupovat, v dnešním článku najdete několik rad, jak to zvládnout lépe.

Naučte se poslouchat své tělo. Promlouvá k vám prostřednictvím různý signálů. Jedním z nich jsou i chutě. Mluvme nyní o "chuti na sladké", která se může stát úporným průvodcem po Sacharidových vlnách i jiných stravovacích principech. U jiného dietního opatření jsem chutě na sladké neregistrovala.

V dietním režimu se chtě-nechtě dostaneme do situace, kdy nám jídlo bude připadat stále stejné. Máme několik možností, jak se tomuto vyhnout. 

Jednou z těchto možností je používat koření běžně dostupné v obchodech. Méně vhodná možnost je použití kořenících směsí. Jednak proto, že obsahují velké množství soli a také glutamáty. 

Z mého pohledu je nejlepší variantou, používání čerstvých bylinek (tymián, bazalka, rozmarýn, majoránka, máta, ...). Jsou běžně dostupné v malých květináčích v obchodech s potravinami v oddělení zeleniny, nebo v zahradnických centrech. 

Stránky

Přihlásit se k odběru RSS - Tipy