Do kuchyně

Česnek kuchyňský je celosvětově používaný přírodní prostředek na mnoho obtíží.
Často je označován jako přírodní antibiotikum, vzhledem k jeho antibiotickým, antibakteriálním a protizánětlivým účinkům.

Tlakový hrnec je fajn pomocník pro urychlení vaření.
Hledáte-li způsob, jak si rychle a přitom zdravě a chutně uvařit? Vsaďte na desítky let ověřenou techniku vaření v páře - tlakový hrnec.
Připravíte v něm pokrmy, které si uchovají veškeré vitamíny a minerály, zachovají si své aroma i specifickou chuť.

Chcete zvýraznit barvu a chuť zeleniny?
Zatraktivnit ji
pro Vaše blízké?
Zkuste blanšírování.

Málokterá kulinární úprava má tolik vyhraněných příznivců a odpůrců. Mezi které patříte?
Je tedy tato úprava vhodná?
 

Chcete připravovat své jídlo zdravěji a nevíte jak? A zkusili jste už vaření v páře?
V dnešním článku Vám poradíme, jak na to a vystačíte si i s běžnými kuchyňskými pomůckami, které máte jistě po ruce.

Používáte na dochucování koupený bujón v kostce?
A už jste četli jeho složení? Většina z nich je jen kouskem chemických látek spojených k sobě smiley. Jak se jim vyvarovat?

Vaření ve vodě je klasická úprava brambor, zeleniny a mnoho dalšího, ale jak vařit, aby jste nevylili většinu vitamínů do výlevky?

Dušení patří k šetrné technologické úpravě pokrmů.
Je vhodné pro přípravu masa, ryb i zeleniny, kdy se zachovává většina cenných živin.

I GRILOVAT se dá zdravěji a není třeba se této úpravě úplně vyhýbat. Víte jak na to? Vytvořili jsme desatero rad pro zdravější grilování.

Smažení patří jednoznačně méně nevhodné způsoby tepelné úpravy potravin.

Mnoho lidí si ale nedokáže představit život bez některých smažených dobrůtek. Proto se podívejme na to, co bychom měli udělat, aby naše smažení zdraví škodilo co nejméně...

Stránky

Přihlásit se k odběru RSS - Do kuchyně