Léto a dovolené se nám rychle blíží. HURÁ. 
Ale jak zdravě jíst i na dovolené? Dá se to vůbec?

Rády si s Vámi o tom popovídáme v další červnové Nedělní kavárně 21.6.2015 od 19. hodin

Přijďte se inspirovat...

Sodík hospodaří s vodou v našem těle.
Ale v dnešní době se určitě nemusíme bát jeho nedostatku, protože se z něj skládá SŮL.

Fosfor je dalším minerálním stavebním kamenem našich zubů a kostí.

Navíc se účastní pochodů při přeměně a uchovávání energie v našem těle.

Draslík je dalším v našem výčtu důležitých makrominerálních látek.

Jeho hlavním úkolem je péče o tekutiny v buňkách a mezibuněčnou výměnu.

Hořčík působí jako náš ochranný faktor - antistresový, antitoxický, antialergický, protizánětlivý.
Navíc se podílí na všech procesech v těle.

Vápník právem můžeme zařadit mezi makrominerální látky, protože je ze všech minerálních látek zastoupen v našem těle v největším množství.

Minerální látky se dělí na: 

  • makrominerální látky (řádově od desítek po tisíc gramů)
  • stopové prvky (miligramy a méně)

My se zaměříme nejprve na první z nich.

S nabídkou kupovaných krabičkových diet se "roztrhl pytel". Propagují je známé herečky, zpěvačky i sportovci.

Je lákavé mít jídlo připravené "bez práce", ale jsou tu i nevýhody...a právě o nich je náš dnešní článek.

Není džus jako džus...

Jaký je rozdíl mezi džusem z koncentrátu, přírodní šťávou nebo třeba nektarem? Rozdíly jsou velké jak pro zdraví tak i pro Vaši peněženku...

V článku najdete i malý "džusový slovníček" a odteď už budete v ovocných nápojích expert.

Pěstujete si svou "domácí zeleninu"?
Je jedno jestli na zahrádce nebo na balkóně, určitě se můžete pochlubit svými zahradnickými úspěchy už teď. Tak neváhejte a přijďte se zapojit do naší Nedělní kavárny 14.6.2015 od 19.hodin.

 

Stránky

Přihlásit se k odběru Nutriční ordinace RSS