Jak se Vám líbil pondělní článek: Zlozvyky, které mohou za Váš velký zadek?

Našli jste se v nich? Jaké jsou ty Vaše? Víte o nich a nevíte, jak s nimi bojovat? Rády Vám na boj dáme zbraně :).

Pojďme si o nich něco povědět v Nedělní ONLINE kávárně 12.7.2015 od 19. hodin.

Lilek patří mezi trošku opomíjenou zeleninou v našem českém jídelníčku, ale je to výborná zelenina pro hubnoucí a navíc dodává významné živiny.
Je například bohatý na vitamín C, kyselinu listovou, niacin (vitamín B3), draslík, fosfor, hořčík a vápník.

Díky silným diuretickým a digestivním vlastnostem, lilek významně zvyšuje účinek změny stravování

A je toho ještě mnohem víc, co Vám ráda o tomto druhu zeleniny napíšu.

Vitamínu K vděčíme za správnou srážlivost krve.
Jaké jsou jeho zdroje?

Vitamín E chrání náš organismus před škodlivými vlivy vnějšího prostředí. Je to nejdůležitější antioxidant, který je rozpustný v tucích.  

A jak můžeme podpořit jeho boj?

Pod pojem vitamín D označujeme skupinu sloučenin, která je nezbytná pro minerální rovnováhu v organismu, což má vliv na křehkost našich kostí.

A nejen nich...

Tento vitamín se v přírodě vyskytuje ve dvou formách - jako retinol, který se nachází pouze v živočišných zdrojích a dále ve formě karotenoidů (provitamínů vitaminu A), z nichž nejvýznamnější je beta-karoten. 

Vitamín A je také důležitý pro dobré vidění, takže Vás v jeho souvislosti napadlo jistě lidové pořekadlo: "Mrkev je dobrá na oči." Je to pravda nebo mýtus?

Tak dnes se vrhneme na představení vitamínu rozpustných v tucích.
Patří mezi ně vitamín A (a provitamin A beta-karoten), dále vitamín D, EK.

Obáváte se každého vyjití ven v plavkách? 
Nelíbí se Vám Vaše zakulacené bříško nebo zadeček?

Možná máte pár zlozvyků, které Vám k tomu dopomohly.
Nebojte se, dá se jim čelit a omezit je.

Nevíte jak? Ráda Vám s tím pomohu.

Kdo by si v létě nedal nějaké to osvěžení v podobě zmrzliny nebo nanuka. 
Nemusíte se trápit, vhodnou mraženou lahůdku si totiž můžete občas dopřát i při hubnutí. Ale záleží na druhu.
Jak ale ten správný druh vybrat?  Aby to nebyla kalorická bomba?

V tom Vám poradí náš zmrlý díl seriálu JAK VYBÍRAT...

3 dovolené a každá jiná - chata, moře nebo dovolená v pohybu, na každé potřebujete jíst smiley, ale jak to udělat, abyste se nevrátili s nějakým tím kilem navíc? 
Jaké nástrahy na Vás čekají a jak jim odolat?
Jak si dobře vybrat ze švédských stolů?

Na to vše Vám odpoví dnešní článek.

 

Stránky

Přihlásit se k odběru Nutriční ordinace RSS