Existují potraviny, které mají „špatnou pověst“ a dlouhou dobu nám bylo do hlav vtloukáno, že jsou to ty nejhorší. Že jedině ty můžeme vinit za své kilogramy navíc.

A které to jsou? Co třeba máslo, vejce, pečivo nebo brambory. Slyšeli jste určitě mnoho o tom, jak nám škodí.

Myslím, ale že to tak hrozné není a měli bychom jim „dát druhou šanci“. Co Vy na to?

Pokud nejste ochotní změnit zvyky, které Vás přivedly k nadváze, zůstanete prostě tlustí.

Zní to možná tvrdě, ale hubnutí je hlavně rozhodnutí:
"Chci něco změnit."
"Chci pro to něco udělat."

Ještě jsme Vám neporadili JAK VYBRAT mleté maso. 

Tak honem do toho, protože není "mleté" jako "mleté maso".

Když už ne přes rok, tak aspoň při dovolené si každý z nás rád zajde na něco dobrého do restaurace.
Jak ale vybrat, aby bylo lákavé jídlo i zdravé? Dávno neplatí, že každé zdravé jídlo není chuťově dobré.

Máme pro Vás 14 tipů, jak si v restauraci zdravě pochutnat.

V dnešní době dostatku všeho je někdy problém s tím, že se přejídáme.

Jíme hodně z mnoha důvodů. Určitě Vás někdy Váš mozek "ponouká" k další a další porci.

Určitě ty myšlenky znáte:

  • "Jsem rozrušená. Jídlo mě uklidní."
  • "Přece se to nevyhodí."
  • "Zítra už to nebude, tak si toho dám dneska dost."
  • "Nic už v mém životě nemá cenu, tak se aspoň dobře najím."
  • "Zajím svůj pocit samoty."
  • "Nudím se, tak si dám něco dobrého."
  • "K televizi by se hodilo něco přikusovat."

A jak se s tím poprat? Když budete vědět jak, jistě to zvládnete.

Další surovinou, na kterou bychom málem zapomněli je KOŘENÍ.
Dobré důvody proč používat koření - zrovna teď mě jich 10 napadá.

Třeba takové lákavé letní grilování se bez něj určitě neobejde.

Určitě nás čeká ještě pár teplých dní, kdy je ideální vyrazit k vodě. Ale co si s sebou zdravého přibalit?

Spolehněte se proto raději na vlastní zdravé zásoby než na grilovanou klobásku z kiosku.

Rozhodli jste se sepsat svou Abstinenční listinu podle článku: Abstinenční listina.

Už visí na ledničce? Nebo pro ni máte jiné místo?
Kolik má položek právě ta Vaše?

Přijďte s námi Váš abstinenční seznam probrat v Nedělní ONLINE kavárně v neděli 19.7.2015 od 19. hodin

Ten název zní možná hrozivě. Ale pomůže Vám, lépe si uvědomit, čemu se chcete vyhnout. 
Je to seznam potravin, které nechcete jíst.

Po tomto článku si třeba sepíšete seznam na ledničku, co už do ní nikdy nedáte smiley.

K českému cestování dost často konzervy prostě patří. 
No ale jistě taky víte, že většina druhů pro naše zdraví není velká "výhra".

Přesto nějaké si klidně vzít s sebou můžete - jen je třeba bedlivě sledovat pár věcí. Co hledat? To Vám poradí další článek ze seriálu JAK VYBÍRAT...

 

Stránky

Přihlásit se k odběru Nutriční ordinace RSS