Bez soli se naše tělo neobejde, ale zároveň je třeba si na ni dát pozor. Podle průzkumů Češi solí dvakrát více, než by měli.

Jak dodržet správné množství?
Jak se odnaučit přisolovat?
Jak sůl nahradit?
Na tyto otázky dostanete odpovědi v dnešním článku.
 

Už včera jste se dozvěděli, že obsah celozrnné mouky v celozrnné pečivu je alespoň 80 %.
Jaké jsou hlavní výhody konzumace tohoto pečiva?

Pečivo je základem české stravy a není ho nutné úplně vynechávat, je třeba se ale zorientovat v široké nabídce a umět si vybrat. Kvalitní pečivo je zdrojem komplexních sacharidů, bílkovin, vlákniny, vitaminů skupiny B a minerálů.
Takže nevynechávejte, ale pečlivě vybírejte.

Únavu zná každý, není ničím neobvyklým.

Musíme se s ní vypořádat tak, abychom ji zvládali.

Musíme se s ní naučit zacházet. A jak na to?

Chcete vědět, jak zdravěji upravit maso?

Jak připravit řízky v troubě nebo křupavé kuřátko?

Jak správně péct bez tuku?

Tak neváhejte a přečtěte si náš článek o PEČENÍ.

Již zítra začíná náš seriál článků o KULINÁRNÍCH ÚPRAVÁCH.

Pojďme se ale předem seznámit s principy těchto úprav obecně.

Co má největší vliv na konečný obsah živin v pokrmu?

Jak se mění základní živiny?

Změnit vžitý životní styl není žádná legrace, každý krok, který se Vám podaří zaslouží pochvalu a odměnu.

Za snahu a splnění dílčích cílů se můžete odměnit mnoha způsoby....

Říká se, že jíme i očima.
Pokrm, který vypadá už k na první pohled přitažlivě, v nás určitě vzbudí mnohem větší chuť, než ten nepříliš úhledně navršený na talíři. Má-li jídlo vypadat opravdu výjimečně, zkuste ho i tak naservírovat. Servírovat zajímavě upravené pokrmy není ovšem žádná „věda“.

Jak tedy „udělat z komára velblouda"?

Jako novinku roku 2015 zařazujeme SERIÁLY ČLÁNKŮ - každé pondělí v 9:00, zde najdete článek ze seriálu KULINÁRNÍ ÚPRAVY, každý pátek článek v 9:00 ze seriálu JAK VYBÍRAT...

5.1.2015 se můžete těšit na první díl - ZDRAVÉ PEČENÍ

Stránky

Přihlásit se k odběru Nutriční ordinace RSS