Vaření ve vodě je klasická úprava brambor, zeleniny a mnoho dalšího, ale jak vařit, aby jste nevylili většinu vitamínů do výlevky?

Tápete v nabídce ZAKYSANÝCH MLÉČNÝCH VÝROBKŮ jiných než jogurty?
Nevíte jaký je rozdíl mezi kefírem a acidofilním mlékem? Po přečtení tohoto článku si v této nabídce budete jistější. 

Jablko je to vitamínová bomba plná antioxidantů a zdroj velkého množství minerálních látek – a my ho máme všichni na dosah po celý rok. Tak proč pro něj doběhnout do kuchyně...

Určitě ano - to, co jíme, ovlivňuje naše zdraví, odolnost i psychickou pohodu. Existují potraviny, které naše zdraví a pohodu ovlivňují.
Pojďme se podívat na některé z nich.

Dušení patří k šetrné technologické úpravě pokrmů.
Je vhodné pro přípravu masa, ryb i zeleniny, kdy se zachovává většina cenných živin.

V dnešním posledním díle mini seriálu "Domácí lékař" se zaměříme na problémy s vylučováním.

Sýry jsou běžnou součástí našeho jídelníčku. Co je v mléku dobrého, je v sýrech ještě znásobeno.
Ale jak si správně vybrat? Druhů je mnoho.
Podle čeho vybírat? A jaké druhy jsou vhodné pro hubnoucí? Na tyto otázky a mnoho dalších odpoví náš dnešní článek.

Dnes je tu druhý díl tématu "domácí lékař", kdy se dozvíte něco o dalších příznacích, které by Vás měly varovat.

Někdy nemusíte být lékař, abyste zjistili, že je něco s Vaším tělem v nepořádku. Tělo nám vysílá signály, že je něco špatně, je třeba mu naslouchat.
Dnes se zaměříme na znaky na hlavě.

V tomto díle se dozvíte něco o tom, JAK VYBÍRAT SÝRY

  • Jak se orientovat v údajích o obsahu tuk - jakou tučnost vybrat
  • Jakým druhům sýrů dávat přednost
  • Něco málo o jednotlivých druzích sýrů

Stránky

Přihlásit se k odběru Nutriční ordinace RSS