Chcete začít s Projektem "Sacharidové vlny 2015", ale nevíte jak na to? Zapojit se můžete kdykoli.
Už jste v pondělí začala/začal? Máte nějaké nejasnosti?
Jaké máte s jídelníčky zkušenosti? Daří se Vám?

Přijďte si s námi o tom popovídat níže - 19.2.2015 od 20.hodin.

 

Tvaroh je tradičním mléčným výrobkem, který patří do našeho jídelníčku od nepaměti.

Ale proč je tak vhodný?
Kupovat raději ten ve vaničce nebo v alobalu?
Jaký je rozdíl mezi tvrdým a měkkým tvarohem?
 

Každá země má své typické druhy potravin, které si s touto zemí hned spojíme  - na Slovensku je to parenica, ve Španělsku chorizo, a v Itálii prosciutto. V České republice je to například Olomoucký tvarůžek.
Víte podle čeho získal název?
A proč je tak vhodný pro hubnoucí?

Smoothie lze zařadit jako výborné zpestření zdravého životního stylu, kdy si můžete vychutnat spoustu ovoce v jedné skleničce.
Navíc Vás zásobí celou řadou vitamínů, minerálních látek, enzymů a vlákniny….

Chcete připravovat své jídlo zdravěji a nevíte jak? A zkusili jste už vaření v páře?
V dnešním článku Vám poradíme, jak na to a vystačíte si i s běžnými kuchyňskými pomůckami, které máte jistě po ruce.

Používáte na dochucování koupený bujón v kostce?
A už jste četli jeho složení? Většina z nich je jen kouskem chemických látek spojených k sobě smiley. Jak se jim vyvarovat?

Polévka by měla být součástí zdravého a vyváženého jídelníčku.
Jak ji ale vhodně připravovat a jaké druhy vybírat raději?

Jíte často polévky? A víte, že některé jsou tak vydatné, že nahradí jídlo?
Jak se zbytečně nepřejídat polévkou a hlavním chodem?
Jak polévky dělat zdravěji? Jak zahušťovat?

O tom v zítřejším článku.
 

Mléko je bohatým zdrojem plnohodnotných bílkovin, jódu, vitaminu D, A i B a samozřejmě vápníku.

Víte, ale jak si mezi mnoha druhy vybrat?

Zaveďme aspoň v zimě ranní rituál – sklenici vody s citrónem. Nastartuje náš metabolismus a má i spoustu dalších účinků....

Stránky

Přihlásit se k odběru Nutriční ordinace RSS