Určitě si všichni vzpomenete na charakteristickou červenofialovou zeleninu, kterou nás krmili už v mateřské školce.  
Ale proč je právě tato zelenina tak zdraví prospěšná? Mimo jiné je červená řepa proslavená jako zásobárna přírodních látek, které brání vzniku rakoviny. Patří také na seznam deseti druhů zeleniny, které jsou nejbohatší na antioxidanty, a tím náš výčet rozhodně nekončí…

Zde se můžete pochlubit se svými výsledky v našich stravovacích programech.
Moc rádi se budeme z úspěchů radovat s Vámi.

Děkujeme za přízeň.

Připravujeme pro Vás přednášky a webináře o zdravém stravování, životním stylu, motivaci a dalších tématech.
Moc nás zajímá Váš názor a nechme na nějaké zajímavé téma zapomenout. 

Rádi si o tom s Vámi popovídáme v Nedělní kavárně 10.5.2015 od 19. hodin.

Bílkoviny jsou jednou ze základních složek potravy.

V lidském těle zastávají obrovskou řadu funkcí.
Jaké jsou nejvýznamnější zdroje? A kolik jich zkonzumovat?
Na toto a mnohem více Vám odpoví náš první článek ze seriálu ŽIVINY.

Určitě víte, že ovoce do zdravého pestrého jídelníčku patří. 
Proč? 
Dodává našemu tělu mimo jiné mnoho vitamínů, minerálních látek,rozpustnou i nerozpustnou vlákninu. 

Na našem trhu najdeme mnoho rozličných druhů ovoce.
Ale jak je správně nakoupit...

Špenát je naše nejcennější listová zelenina.
Navzdory tomu, že není tak výborným zdrojem železa, jak se po dlouhá léta myslelo, obsahuje celou řadu jiných vysoce ceněných látek.

Kupujete BIO potraviny? 
Nebo se Vám zdá jejich cena přemrštěná?

Přijďte si s námi o tématu BIO potravin popovídat do první květnové Nedělní kavárny 3.5.2015 od 19. hodin.

Projekt - Jídelníčky pro kojící maminky - UKONČEN

Chcete svému děťátku a sobě dopřát dostatek zdraví prospěšných látek? 

Vhodnou stravou při kojení spojíte příjemné s užitečným. Vy nebudete zbytečně přibývat na váze a miminko bude dobře zásobeno živinami.

Jídelníček kojících maminek by měl být pestrý a vyvážený tak, aby strava při kojení zajistila dostatek sacharidů, bílkovin, tuků, vitamínů a minerálních látek, proto jsme vytvořili jídelníčky vhodné přímo pro kojící maminky.

 

Od pondělí 4.5.2015 začínáme s novým SERIÁLEM ČLÁNKŮ o ŽIVINÁCH.

Objasníme Vám pojmy jako bílkoviny, sacharidy, tuky a další v seriálu článků o živinách.

Můžete se na ně těšit každé PONDĚLÍ.

V této v drobné rostlince najdeme mnoho vitaminů a minerálů potřebných pro lidský organizmus a jeho „nakopnutí“ nejen po zimě.
Navíc její vypěstování zvládne opravdu každý.

Stránky

Přihlásit se k odběru Nutriční ordinace RSS