Cizrna, quinoa nebo chia. A mnoho dalších...

Jsou to pro Vás cizí neznámá slova nebo tyto zdravé suroviny běžně používáte?

Experimentujete s novými zdravými surovinami ve své kuchyni?

Přijďte si s námi popovídat do naší první poprázdninové Nedělní ONLINE kavárny 6.9. 2015 od 19. hodin.

 

Možná znáte jen "tradiční" pšeničnou mouku, ale co takhle zkusit třeba žitnou, rýžovou nebo jáhlovou?

Jejich použitím můžete najít nové chutě a doplnit více výživných látek. Většina z nich obsahuje také méně nebo žádný lepek.

Tak kterou si zařadíte do své spíže Vy?

"Tloušťka" je mnohem víc než fyzický vzhled, je možné i "tlustě myslet" a to chce změnu.

Jak ale změnit své myšlení na ŠTÍHLÉ? Nebojte se, poradíme Vám.

Tento článek Vám v tom udělá jasno.

Večeře je mnohdy jediným jídlem, na které máme během dne čas.

Jak ale zvolit nějakou lehčí variantu? Zároveň ale aby jste se po ní neprobudili v noci hlady?
Není problém dáme Vám pár jednoduchých tipů a triků jak připravit chutnou a zdravou večeři! 

Daří se Vám jíst pravidelně? Ideálně bychom měli jíst každé 3 hodiny.

Zvládnete to? Nebo Vám to dělá potíže?

Pojďte si s námi popsat pár vět o pravidelnosti v jídle do naší Nedělní ONLINE kavárny 30.8.2015 od 19. hodin.

Září se nám rychle blíží, proto dnešní článek věnujeme zdravým svačinkám. 

Jak vymyslet zdravé a zároveň dobré svačinky? 

Staňte se svačinovou kouzelnicí/kouzelníkem...

Občas nás každého přepadne "nepodporující myšlenka". 
Je Vám povědomá třeba myšlenka: Mám velký zadek, nikomu se nelíbím?
Každý z nás má své podkopávače sebevědomí jiné. My jsme našli 10 nejčastějších.

Jak je ale vyhnat ze svého života? Nebo aspoň zmenšit jejich sílu? Navedeme Vás na cestu...

Znáte to: přijdete z práce, unavení a hladoví. A večeře v nedohlednu.
Ideální čas na odpolední svačinku, které zařídí, že nebude večeře největším jídlem Vašeho dne. 

Co si na takovou odpolední svačinku zakousnout?

Řasám se přezdívá mořská zelenina, s "naší" zeleninou ale jde jen těžko srovnávat. Možná Vás, ale překvapí, že mají například mnohonásobně více minerálních látek.

Jak je zařadit do jídelníčku? A využít jejich výhod...

Udělejte si malý test a zjistíte to...

Nebojte se, nic není ztraceno. Emocionální jedení se dá řešit. Chcete vědět jak? 

Zapojte se do naší Nedělní ONLINE kavárny 23.8.2015 od 19. hodin.

Stránky

Přihlásit se k odběru Nutriční ordinace RSS